Remont III piętra Starostwa w Przeworsku – ważne zmiany organizacyjne

Slide
Slide
Slide
Slide
previous arrow
next arrow

Remont III piętra Starostwa w Przeworsku – ważne zmiany organizacyjne

W związku z rozpoczęciem prac przy remoncie III piętra budynku Starostwa Powiatowego w Przeworsku, informujemy o wprowadzonych zmianach (numery pokoi, tel. centrala: 16 648 70 09 i wewnętrzne):

  • Wydział Komunikacji Transportu i Dróg:
    • Rejestracja – bez zmian, p. 310, 311, 312, tel. 156
    • Prawa jazdy – zmiana na p. 317, tel. 111 oraz p. 314, tel. 114
    • Licencje, zaświadczenia – bez zmian, p. 315, tel. 115
  • Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska:
    • Obsługa gmin: Adamówka, Jawornik Polski, Kańczuga, Tryńcza i Zarzecze – p. 318, tel. 118
    • Obsługa gmin: gmina miejska Przeworsk, Przeworsk i Sieniawa – p. 319, tel. 119
    • Ochrona Środowiska – p. 320, tel. 120
  • Wydział Finansowo-Budżetowy został przeniesiony na małą salę konferencyjną na parterze.
  • Biuro Obsługi Urzędu zostało przeniesione na IV piętro – pok. 415, tel. 130.
  • Kancelaria Ogólna została przeniesiona z IV piętra na parter do pok. nr 9, tel. 100, 106.

Za wszelkie niedogodności i utrudnienia serdecznie Państwa przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość. Mamy nadzieję, że wprowadzone modernizacje już wkrótce przyczynią się do poprawy komfortu pracy oraz sprawniejszej obsługi petentów.

Planowany termin zakończenia remontu to koniec czerwca 2025 r.

Źródło: Powiat Przeworski

Slide
Slide
Slide
Slide
Slide
previous arrow
next arrow